Het Coronavirus treft ons allemaal


Beste Fitalers,

Het coronavirus heeft ons allen flink getroffen. Een pandemie die op ieders leven invloed heeft. Een tijd waarbij het van belang is goed te zorgen voor de eigen gezondheid en vooral elkaar te ondersteunen. Wij krijgen veel vragen over het stopzetten en/of tijdelijk bevriezen van het abonnement en het terug betalen van de contributie. Door de uitzonderlijke omstandigheden waar wij ons allen in bevinden, hebben wij tijd nodig om hiervoor een passend antwoord te formuleren. Gezien wij allen in hetzelfde schuitje zitten en wij allen van elkaar afhankelijk zijn, hopen wij dat we ook nu de duurzame relatie met al onze leden kunnen behouden. Of u nu al jaren lid bent of nog maar pas, allen worden gewaardeerd. U als klant zorgt er voor dat wij kunnen bestaan. Uw steun en vertrouwen zorgt er voor dat wij ook na alle hectiek ons vertrouwde aanbod kunnen blijven bieden. Wij vragen om uw geduld, begrip en loyaliteit, juist nu in deze uitzonderlijke periode. Wij hopen zo snel mogelijk met onze leden te communiceren over een passende oplossing. Tot dan hopen wij dat u ons de tijd kan geven om dit vraagstuk op te lossen.

Ontmoetingsplek.
Sporten is belangrijk voor een goede weerstand. Onze sportschool is echter ook een ontmoetingsplek, iets waar we trots op zijn. In deze situatie hebben wij ook een verantwoordelijkheid. Onze hele maatschappij wordt opgeroepen om zo min mogelijk sociale contacten te hebben, wij kunnen niets anders doen dan hier gehoor aan te geven. Zorg goed voor uzelf, blijf bewegen. Volg onze social media kanalen   zodat u weet wat wij nu aanbieden om thuis te trainen.( https://www.youtube.com/channel/UCRa92aOQJxVIIUtCfEwfWfg) (www.instagram.com/fitness_fitaal) en/of (https://m.facebook.com/fitnessfitaal)     

Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de sportschool gesloten is?
We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Deze situatie is ook voor ons nieuw. We laten ons informeren door de overheid en onze branchevereniging. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hierover informeren.

Kan Fitness Fitaal mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
Op basis van de huidige situatie kunnen we uw lidmaatschap niet zomaar bevriezen. We zijn samen met de branchevereniging verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken.

Hoe gaat het met automatische incasso?
Bij veel leden wordt het abonnementsgeld automatisch geïncasseerd. Wij zijn ons bewust van het ongemak voor onze leden en vinden dit ook erg vervelend. We spreken u aan op uw loyaliteit en vragen om uw begrip hiervoor. We zijn samen met de branchevereniging verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken.

Ik wil mijn lidmaatschap per direct opzeggen, kan dat?
Wij vinden het erg jammer dat mensen het lidmaatschap willen opzeggen terwijl Fitness Fitaal door de genomen maatregelen gedwongen is de deuren te sluiten. Omdat nog niet duidelijk is of opzeggen tijdens een uitzonderlijke situatie  zoals een pandemie en de daarbij behorende verordening tot sluiten, mogelijk is, wachten wij met het verwerken van de opzeggingen tot wij definitief weten waar we allemaal aan toe zijn. Zodra Fitness Fitaal  de deuren weer mag openen worden de opzeggingen, indien van toepassing, onder de reguliere opzegvoorwaarden verwerkt.

Team Fitaal